پیشنهاد وزیر اقتصاد ایران به صندوق اوپك در اتریش
نوشته شده توسط : chudae

سی و سومین نشست سالیانه شورای وزیران صندوق اوپك برای توسعه بین المللی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران و وزرا و مقامات ارشد 11 كشور عضو صندوق در شهر سفیلد اتریش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی كشورمان در سی و سومین نشست شورای وزیران صندوق اوپك ضمن اشاره به تاثیر منفی بحران دامنه دار مالی بر اكثر كشورهای جهان و نیز موسسات و نهادهای بین المللی مانند صندوق اوپك، مدیریت صندوق را به اهتمام و تلاش بیشتر برای حفاظت از دارائیهای مالی صندوق و تقویت پورتفوی (سبد سهام) سرمایه گذاری برای پشتیبانی از برنامه های وام دهی آن فرا خواند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران با اشاره به فرآیند در حال تكمیل افزایش سرمایه صندوق اوپك از جمله تصویب قانون مربوط در جمهوری اسلامی ایران، از مدیریت صندوق خواستند تدوین راهبرد مناسب برای بكارگیری این منابع در دستور كار قرار گیرد.

وی ضمن یادآوری این نكته كه در نشست سال 2011 صندوق تمامی كشورهای عضو از مشاركت مالی برای افزایش منابع آن حمایت كردند، بر ضرورت بكارگیری ابزارها و راهكارهای ابتكاری برای تلفیق و هم افزایی منابع صندوق با منابع نهادهای مالی كشورهای عضو تاكید كرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی كشورمان همچنین از مدیریت صندوق خواستند با معرفی دقیق و كامل حوزه فعالیتها و چارچوبهای عملیات صندوق در كشورهای عضو، ضمن ایجاد افزایش محبوبیت صندوق زمینه استفاده از ظرفیتهای فنی و مهندسی پیمانكاران كشورهای عضو در پروژه های توسعه ای كشورهای كمتر توسعه یافته و در حال توسعه را بیش از پیش فراهم كند.

اروپام 1344**1423





:: برچسب‌ها: درختان , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: